Intrebari frecvente
Piesa se poate returna urmand instructiunile de returnare sau se ia legatura cu un operator care va verifica problema si va gasi o solutie.
Daca ati constatat ca va lipseste ceva din colet, trebuie sa ne aduceti situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptia coletului. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.
In cazul in care ati facut comanda, va rugam sa luati legatura cu un operator care va solutiona aceasta problema.
Se returneaza atunci cand este defect si se schimba produsul. In cazul in care nu mai avem altul pe stoc, se returneaza contravaloarea prosusului.
De obicei factura se livreaza impreuna cu coletul. Daca nu ati gasit-o trebuie sa luati legatura cu un operator si vi se va trimite o copie pe email. Factura se poate gasi atat in contul de client cat si in emailul pe care l-ati primit cand comanda a plecat catre dvs.
Perioada de garantie pentru piesa achizitionata este de 30 de zile din momentul primirii produsului.
Da! Fiecare piesa este verificata, iar apoi testata. Se afla intr-o stare foarte buna.
Da! Fiecare piesa poate fi livrata oriunde in tara prin curier cu plata ramburs.
Livrarea se face in 24h in functie de cand a fost plasata comanda.
Se poate verifica doar dupa ce este platit la curier. In cazul in care se doreste verificarea inainte sa fie platit este nevoie sa se plateasca taxa transportului in avans tur-retur, deoarece noi nu suportam cheltuielile de transport.